0 oy
276 göst.
24 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan) sordu
Kızlar 24+1 günlük hamileyim 2 gündür fark ettim göbek deliği şişmiş 1 nohut büyüklüğünde sizce normal mi
Gebelik haftası 24+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
24 Nisan 2022 (73 puan) cevapladı
Bazi hamilelerde oluyor canım. Kişiden kişiye değişiyor. Dogumdan sonra düzeliyormus ama yinede doktora bi göster istersen
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 452 göst.
16 Ocak 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Raniye (87 puan) sordu

1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...