0 oy
274 göst.
24 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (231 puan) sordu
Kızlar kantaron yagi dikis se iyi geliyor mu
Gebelik haftası Bittii
Kapatılma nedeni: Doğum sonrası konularını sol üstteki menü kısmından gebelik dışı soru-sohbet bölümünde açınız.

1 cevap

0 oy
24 Nisan 2022 (986 puan) cevapladı
Travazol iyi gelir balım ... Kullanmadım o yağı bir bilgim yok 
24 Nisan 2022 (163 puan) yorumladı
Bu mantar için kaşıntı için kullandığımız krem mi acaba yoksa farklı mi?
24 Nisan 2022 (986 puan) yorumladı
Evet canim ama deri içinde kullanılıyor mantara iyi mi geliuor bilmiyom ama benim dikislere çok iyi gelmişti
29 Nisan 2022 (163 puan) yorumladı
Anladım canım teşekkür ederim ilkinde çok ağrım olmuştu bakalım bu sefer kremi kullancam
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 363 göst.
3 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nezes (78 puan) sordu
0 oy
6 cevap 572 göst.
15 Mart 2024 Doğum kategorisinde Sedanur sahin55 (15 puan) sordu
0 oy
3 cevap 355 göst.
21 Eylül 2023 Doğum kategorisinde 2319 (5 puan) sordu
0 oy
1 cevap 253 göst.

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...