Ay ikiz hamıllelık cok guzel degılmı yaaaa hem cok guzel hem cok zor olmalı
Bende tüp bebekle 14 haftalık hamileyim 16.haftada kontrolüm var insallah bende öğrenirim
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı