Ay ikiz hamıllelık cok guzel degılmı yaaaa hem cok guzel hem cok zor olmalı
Bende tüp bebekle 14 haftalık hamileyim 16.haftada kontrolüm var insallah bende öğrenirim
1,512,324 soru
24,667,790 cevap
367,083 kullanıcı