0 oy
426 göst.
23 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (94 puan) sordu
Kızlar sorum biraz sacma ve alakasız olacak ama 

Bu doğum da takılan serum koldan mi daha iyi yoksa el üzerinden mi malum rahat hareket etmek bebeği emzirmek için ve hangisi acıyor nerden taktirmaliyim
Gebelik haftası 34
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
23 Nisan 2022 (1,314 puan) cevapladı
3 sezeryan oldm. Ucundede elden actilar. Genelde elden oluyo.dye biliyorm. Ve ckta rahat
23 Nisan 2022 (94 puan) yorumladı
Teşekürler canjmmm
-Reklam-
0 oy
23 Nisan 2022 (46 puan) cevapladı
Elden olursa daha rahat edersin koldan olursan oynatamazsın serum yüzünden 
0 oy
23 Nisan 2022 (503 puan) cevapladı
Bileğimin az üstünden açtı benim. Gayet rahattı 
0 oy
23 Nisan 2022 (404 puan) cevapladı
Bnm bilek kısmının azcık yukarısı idi yani el üstü ile dirsek arası çok rahattı hiç hissetmedim bebek emziririken aşırı rahat oluyor 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 435 göst.
0 oy
2 cevap 194 göst.
23 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masal.60 (11 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,051 göst.
15 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur karaman (55 puan) sordu

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...