0 oy
159 göst.
22 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (69 puan) sordu

Kizlar merhaba Ben Bugün kontrola ciktim Kaşıntı için bu. kremi verdiler almanyada duruyorum tam olarak nasıl kullanıldığını anlamadım cibiklar falan var içinde nasıl kullanıldığını bilen varmi

image

Gebelik haftası 39+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...