0 oy
554 göst.
19 Nisan 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (245 puan) sordu
Hanımlar hamilelikte ıspanak yenir mi zararı yoktur demi
Gebelik haftası 6

5 Cevap

0 oy
19 Nisan 2022 (303 puan) cevapladı
Tabiki hayır aksine faydalı bile
19 Nisan 2022 (23 puan) yorumladı
Çok faydalı değil bebek için bende iyi biliyordum !!
-Reklam-
0 oy
19 Nisan 2022 (2,924 puan) cevapladı
Demir ve folik asit acisindan faydalıdır. Iyi yıkayın yiyin hicbi sey olmaz. Tam yiyecek haftadasin folik asit lazim bu haftalarda 
0 oy
19 Nisan 2022 (174 puan) cevapladı
Bol bol yedim kışın doğuma az kaldı hiç bir sorun yok
0 oy
19 Nisan 2022 (23 puan) cevapladı
Çok ta yararlı değil az tüketin bende sizin gibi bilgi biliyordum ama yanlış ben gün aşırı iyordum onun yerine mantar tüketin !! 
0 oy
19 Nisan 2022 (4,021 puan) cevapladı
Hayır canım yok 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,349 göst.
0 oy
1 cevap 400 göst.
0 oy
8 cevap 940 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde misafir sordu

1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...