0 oy
261 göst.
19 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (4,021 puan) sordu
16 haftaya girdik bu ara karnımın altında kısmında hafif sancı ve kasıkta ağrılar oluyor normalmi acaba korkmaya başladım kontrol 1 hafta var daha endişelenmeye başladım göbeğimde belli belirsiz zaten ayrı onu kafama takıyorum 
Gebelik haftası 16+1

2 Cevap

0 oy
19 Nisan 2022 (2,238 puan) cevapladı
kuzum sırt üstü uzan eğer geçmiyosa bi acile görün bence 
-Reklam-
0 oy
19 Nisan 2022 (201 puan) cevapladı
Benim 4 5 gün ağrıdığeçen gün 15 haftalığım. lekelenmem olmadı diye doktora gitmedim ama hep dinlendim uzandım hiçbişey yapmadım geçti. Rahim büyüdüğü için normal 
19 Nisan 2022 (4,021 puan) yorumladı
Ben haraket ediyim yada hapşırık gelsin o zaman çok ağrıyor bende rahim büyüyor diye pek önemsemedim ama bugün baya ağrıdı uzandım geçiyor ev işleri öylece kaldı kaç gündur

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 252 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sulelif (56 puan) sordu
0 oy
1 cevap 260 göst.
0 oy
3 cevap 282 göst.
0 oy
0 cevap 184 göst.

1,512,258 soru

24,666,901 cevap

367,044 kullanıcı

...