Allah nasip ederse az kaldı. Anne olacağım ama tabi korkularım var doğum korkusu doğumdan sonrası korkusu yeter miyim korkusu. Allah hepimize güzellikle nasip etsin inşallah yavrularımız sağlıkla gelsin. Büyüdük de anne oluyoruz diye düşünüyorum evimizin en küçüğüydüm. ) sizlerde böyle düşüncelere giriyor musunuz
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı