0 oy
452 göst.
16 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (25 puan) sordu
Kızlar bende doğurdum allahın izniyle ya ama bebek göğüsümü ağzına almıyor sütüm de yok napıcam sizce bide bebek süt içmiyor diye şekeri düşüyor hep uyuyor o kadar ağlamıyor napıcam napmam lazım 
Gebelik haftası Biti

5 Cevap

0 oy
16 Nisan 2022 (986 puan) cevapladı
Hastaneden çocuk hemşiresi o çağırın hayırlı olsun ... Süt içinde humana still tea aldır hemen gelir
16 Nisan 2022 (25 puan) yorumladı
Saol cnm benim
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2022 (986 puan) cevapladı
Bana ıslak mendille sil uyanır dedi öyle yaptım sarılık olmasın emdikçe gelir insallah
0 oy
16 Nisan 2022 (266 puan) cevapladı
normal doğum mu oldu ?
0 oy
16 Nisan 2022 (986 puan) cevapladı
Sırtına aşağıdan yukarı surtuncede uyanıyor çocuk hemşiresi öyle yapmıştı battaniyeden çıkarıp elinde ağzı üstü yapıp sırtına bastırarak acıtarak değil yukarı doğru omurgasina yaptı uyanmisti
0 oy
16 Nisan 2022 (178 puan) cevapladı
Mama ver süt yoksa sarılık olmasın sütünde sağarsan gelir bebek emersede gelir sagma makinan yoksa oradaki hemşirelere sor orada vardır hastaneden çıkınca da kendin alırsn o pompalı elle sağılandan ağlamasada 2 saatte bir mama ver göğsünün ucu olmadığı için ememiyorsa eczanede göğüs ucu silikonu var onla emer
17 Nisan 2022 (25 puan) yorumladı
Tm cnm saol

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 665 göst.
7 Ekim 2022 Doğum kategorisinde 63276327 (138 puan) sordu
0 oy
5 cevap 667 göst.
2 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde SabriyeAktaş (454 puan) sordu
0 oy
5 cevap 617 göst.
0 oy
4 cevap 1,067 göst.

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...