0 oy
337 göst.
16 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
Merhaba hanimlar. 37+1 haftadayım sabah kalktığımdan beri karnımın hafiflediyini hiss etdim, karnımda da ara-sıra bele vuran hafif regl sancısı, amma şiddetli değil. Bu doğum belirtisimi? İlk gebeliğim.
Gebelik haftası 37+1

2 Cevap

0 oy
16 Nisan 2022 (191 puan) cevapladı
mrb cnm bıldıqım kadarıyla bebek asagıya ındıqı zmn rahatlama oluyor dıe duydum  saqlıkla tek nefeste kucagına almayı nasip etsin insallah ALLAHIM 
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2022 (2,536 puan) cevapladı
27 haftalık hamileyim bnde aynısı banada oluyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 168 göst.
0 oy
1 cevap 199 göst.
17 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazsultan (616 puan) sordu
0 oy
0 cevap 134 göst.
16 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Deflin (396 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...