0 oy
280 göst.
14 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (19 puan) sordu
Arkadaşlar yarın sabah doğuma girecegim Allah nasip ederse insallah.3.dogumum ve 37 yaşındayım.hem kizim hem oğlum var bu da erkek bebek.dogumda tüylerimi baglatacagim. Merak ettiğim şey dogum sonrasi bu işlemden dolayı ekstra bir ağrı yasarmiyim. 

Daha önce bu amaliyati yaptıranlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? 

Teşekkür ederim
Gebelik haftası 37+6

1 cevap

0 oy
14 Nisan 2022 (25 puan) cevapladı
Bu operasyon için ekstra bir ağrı çekmiyorsun yani ben kadın doğumcuyum çok defa yaptık ekstra ağrı olan olmadı normal Sezeryan sonrası ağrın oluşuyor 
14 Nisan 2022 (19 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim
14 Nisan 2022 (25 puan) yorumladı
Rica ederim sağlıkla al kucağına inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 481 göst.
9 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mihriban solmaz (15 puan) sordu
–1 oy
5 cevap 704 göst.
1 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Eminedemir (1,227 puan) sordu
0 oy
3 cevap 463 göst.
0 oy
2 cevap 485 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...