0 oy
308 göst.
13 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (74 puan) sordu
Korona olup doğum yapan oldu mu ?
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2022 (397 puan) cevapladı
Yakın zamanda bir arkadasim dogum yapti
13 Nisan 2022 (74 puan) yorumladı
Nasıl geçti doğumu bebeği kuveze mi aldılar
14 Nisan 2022 (397 puan) yorumladı
Hayır almadılar annenin yanına verdiler annesi de maske ve eldivenle emzirdi devamlı doğumu da normal olacakti fakat hala açılma sanci vs yoktu korona durumu olunca sezeryana alındı zaten günü gelmisti
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2022 (66 puan) cevapladı
Ben 5 aylıkken oldum ama rahat geçirdim aşırı rahatsizlanmadim bitki çayları kullandım parol aldım sadece dün dogumumuz oldu çok şükür bir etkisi yok
13 Nisan 2022 (74 puan) yorumladı
Bende o sıra bı oldum da sanırım şimdi yine oldum ve yarın doğumum var inşallah kuveze filan almazlar bir sıkıntı çıkmaz

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,782 göst.
28 Haziran 2020 Doğum kategorisinde Ayseyildiz (218 puan) sordu
0 oy
5 cevap 854 göst.
0 oy
4 cevap 947 göst.
30 Eylül 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fatmaaa bsye (65 puan) sordu
0 oy
25 cevap 1,692 göst.

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...