Plt degerim 238 coraspirin kullanıyorum sizce normal mi
plt ne oluyor
Gecmis olsun.Benim de dusuk cikti 106.Ozeldeki doktor pek tatmin edici konusmadi.Duzenli heray baktir dedi.Bakalim nasil ilerlicek.Ben de merak icindeyim.
150 altı sınır ysni tekrar bakılması lazım sizin iyi çıkmış.trombosit değeri normal yani
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı