0 oy
141 göst.
13 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (199 puan) sordu
36+1 deyim grip olmuşum çok fenayım nane limon içemiyorum tiksiniyorum nefes alamiyorm napcam bademciklerim felan hep sismis
Gebelik haftası 36+2

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2022 (32 puan) cevapladı
Ihlamur iyi gelir 
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2022 (377 puan) cevapladı
Ben 14 haftaligim doktoruma gittim antibiyotik başlattı çünkü öncesinde bir kaç gün bekledim bitkisellerle geçer diye  bir işe yaramadı, serum falan yedim 3 gündür hala da düzelmiş değilim. Dün gece öksürükten uyuyamadim bile ama ilaçlar toparladı beni 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 343 göst.
0 oy
1 cevap 302 göst.
0 oy
2 cevap 344 göst.
0 oy
1 cevap 212 göst.

1,512,822 soru

24,674,355 cevap

367,446 kullanıcı

...