0 oy
287 göst.
12 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Kızlar 14+1 olduk bugün ikili tarama testi sonuçu muz için doktora gittim bugün çok şükür herşey yolunda cinsiyeti içinde net olmakla beraber kız dedi 11 haftalıktı erkek demişti sizce yine değişirmi 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
12 Nisan 2022 (111 puan) cevapladı
17.haftada yüzde doksan kız dedi özelde, 22 haftalıkken perinatoloji erkek dedi en doğru cvp doğumda :) 
12 Nisan 2022 (22 puan) yorumladı
Sağlıkla gelsin inşallah
-Reklam-

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...