0 oy
205 göst.
12 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Kızlar ankara sincan lokman hekim hastanesine gidiyorum aynı hastaneye giden yada bu hastanede doktor tavsiyesi olan varmı
Gebelik haftası 14

2 Cevap

0 oy
12 Nisan 2022 (1 puan) cevapladı
7 aydır Özgül Hocayla devam ediyorum ilgili güleryüzlü 
12 Nisan 2022 (1,169 puan) yorumladı
Özgül hanim mi? Şuan ben şok
-Reklam-
0 oy
12 Nisan 2022 (1,169 puan) cevapladı
Ben gidiyorum iki post acmissiniz diğerine yazdım buraya da yazayım en iyi doktor İbrahim bey prof zaten benim doktorum Melike Hanım çok memnunum aklında olsun ilgisi alakası dklarca bakıyor bebeğe her şeyi söylüyor ama doğumda nasil olacak bilmiyorum o hastanede gezindim ben ilk 3 ay özgül hanim gittim hiç memnun kalmadım Pakize hanıma gittim bir kontrol ondan da memnun kalmadım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 307 göst.
0 oy
4 cevap 1,321 göst.
0 oy
1 cevap 431 göst.

1,512,472 soru

24,669,544 cevap

367,183 kullanıcı

...