0 oy
300 göst.
12 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (66 puan) sordu
Kizlar mrb 31haftalik hamileyim gobegim baya asagi dusmus bu erken dogum belirtisi olabilitmi sizce

2 Cevap

0 oy
12 Nisan 2022 (235 puan) cevapladı
Benimde onzamnalar inmeye başladı şu an 35 im hiç bir problem yok
12 Nisan 2022 (66 puan) yorumladı
Ara ara agrilarimda oluyu sancilar kramp korkuyrm acikcasi
12 Nisan 2022 (235 puan) yorumladı
Bebek doğuma hazırlıyor kendini normal şeyler kasılma olur sancı olur ağrı olur korkutma kendini hemen doktora gidince sor
12 Nisan 2022 (66 puan) yorumladı
Sorucam çok teşekkür ederim canimm
-Reklam-
0 oy
12 Nisan 2022 (11 puan) cevapladı
Bana da öyle dediler bende senin gibi düşünceler içindeydim ama hiçbir sorun problem yok o yüzden rahatladım biraz şuan 32. Haftamdayim inşallah böyle devam eder :) 

Gebelik haftası: 32+3

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 386 göst.
0 oy
5 cevap 373 göst.
25 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gul1945 (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 190 göst.
19 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Annelil (1,326 puan) sordu
0 oy
3 cevap 396 göst.
19 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Annelil (1,326 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...