0 oy
133 göst.
9 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Mərhəba. Ben 20+6 günlük gebeyim. Bugün su çiçəyi olduğumu öyrəndim. Bebeye bi zararı dokunurmu açana? Çok endiseliyim. Gebelikde su çiçəyi olubda bebek doğulanlar varmı aranızda? Her hangi bir fesatla karsilasdinizmi?
Gebelik haftası 20+6

2 Cevap

0 oy
9 Nisan 2022 (886 puan) cevapladı
Salam canım azerisen deyəsən.mən bildiyim qədər yoxlanmalıdı nəzarətdə olmalıdı uşaq.sən ginekoloqunla danış məlumatlandır o yönləndirəcək
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2022 (105 puan) cevapladı
Bebek için tehlikeli bir durum. Allah korusun özürlü olma durumu da oluyor. Doktorunuza danışın. Ama yine de korkmayın inşallah sıkıntı olmaz. Benim ablam da gebeyken su çiçeği geçirmişti ve doktoru çok olumsuz konuştu. Ama bebek doğduktan sonra hiçbir sıkıntısı yoktu. Tamamen sağlıklıydi.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 381 göst.
27 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aySe356 (52 puan) sordu
0 oy
3 cevap 324 göst.

1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...