0 oy
345 göst.
9 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (283 puan) sordu
Anneler gobegi asagiya inmeden normal dogum yapan var mi? 
Gebelik haftası 35

3 Cevap

0 oy
9 Nisan 2022 (1,253 puan) cevapladı
Ben dogurdum
9 Nisan 2022 (283 puan) yorumladı
Yukarıdayken mi benimde erken dogum riskim var yukarıda diye diyorum bişey olmaz ama
Ozaman bu bir belirti degil
10 Nisan 2022 (1,253 puan) yorumladı
Hic değil ben sancı çekiyorum dediler baba doğurmazsin daha aşağıda değil.aksamina doğurdum
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2022 (1,414 puan) cevapladı
Göbek düşmesi diye bir şey yok arkadaşım nedense kadınlar buna takılıyorlar ama doktoruna sorabilirsin benim doktorum hatta ilk kez benden duydu ve şaşırdı ne alakası var diye. Onu kollama bebek ne zaman doğmak isterse o zaman doğacak♥️
9 Nisan 2022 (283 puan) yorumladı
Benim erken dogum riskim var suan ama gobegim yukarida ona güveniyorum demekki daha gelmeyecek diye.
Aslinda gelmemesini kolluyorum.
0 oy
9 Nisan 2022 misafir cevapladı
Göbek düşmesi dedikleri şey bebeğin kafası kanala yerleştiği zaman göbeğin biraz daha aşağıda görünmesi demek . Kızım çok yukardaydı doğumda kanala girdi . Şuan 38 haftalık oğlum olacak o da aynı şekilde yukarda sanırım buda doğum sırasında inecek. 
9 Nisan 2022 (283 puan) yorumladı
Kanalda da değil ama erken dogum riskim cikti ilac igne serum 2 hafta tutalim diyor doktor.
Karnin dusmesini okumuştum suan yukarida ona güveniyorum ama belli olmuyor oyle sanırım

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 487 göst.
1 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mergul (135 puan) sordu
0 oy
4 cevap 516 göst.
0 oy
24 cevap 1,383 göst.
19 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde _sirindemir_ (109 puan) sordu
0 oy
21 cevap 1,544 göst.
15 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Kaanın annesi (311 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...