0 oy
377 göst.
7 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba 30+2 haftalık hamileyim. Sağ göğsümün altında batma hissi gibi bir  ağrı oluyor. Elimi dokundurduğumda yaraya dokunuyormuşum gibi acıyor. Özellikle oturunca oluyor. Uzanınca azalıyor. Bu ağrının nedeni ödem ağrısından ola bilirmi? Bu durumu yaşayanlar varmı?
Gebelik haftası 30+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 166 göst.
0 oy
4 cevap 589 göst.
0 oy
4 cevap 440 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Dlksngl (432 puan) sordu

1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...