0 oy
306 göst.
7 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu
Arkadaşlar 2 hafta önce beta HCG değerim >1000 çıkmıştı. Bugün yine >1000 çıkmış. Normal midir? Anlayamadım

3 Cevap

0 oy
7 Nisan 2022 (862 puan) cevapladı
Ayni kalmasi tabi ki normal degil. Ama tam olarak detayina baktin mi. 1000 ustunde ciktigi icinde öyle yaziyor olabilir.
7 Nisan 2022 (57 puan) yorumladı
Detayına nasıl bakacagim kan testinde Sonic bu şekilde cikmis
7 Nisan 2022 (862 puan) yorumladı
Bazi hastane sisteminde 1000 ve uzeri cikinca boyle gozukuyor. Hastanenin kendi sonuc sisteminden bakabilirsin
-Reklam-
0 oy
7 Nisan 2022 (4,232 puan) cevapladı
Norml degıl saglıklı gebelıkte 2 kat artması lazım ıkı gunde gorun doktora kımyasal olma ihtmlı cok yuksek
0 oy
7 Nisan 2022 (692 puan) cevapladı
1001 de 1000 üzeri demek 5000 de 1000 üzeri demek önemli olan detayı ...e nabizdan bakabilirsiniz aslında yada bazen hastaneler detay vermeyebilir başka bir hastsne yada sağlık ocağında da yaptırabilirsin csnim.bu arada zaten 1000 üstü çıkmış kadın doğuma görün keseyi de görürsün artık :) hayırlı olsun bu arada 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 362 göst.
0 oy
1 cevap 183 göst.
21 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Suzan a (496 puan) sordu
0 oy
1 cevap 196 göst.
2 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Gulpembe (173 puan) sordu
0 oy
5 cevap 525 göst.

1,512,607 soru

24,671,252 cevap

367,275 kullanıcı

...