0 oy
460 göst.
5 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar regl günüm 8 gün geçti dun kan verdik beta 100 çıktı ultrasonda kese görünmedi sizce gebelik Vr mi beta 8 gün gecmeyle 100 cikarmi az değilmiş sizcede 

7 Cevap

0 oy
5 Nisan 2022 (178 puan) cevapladı
Geç döllenme olablir 2 gun sonra değerınız 2 katına çıkması gerekiyor tekrar kan verın
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2022 (4,232 puan) cevapladı
8 gune beta asırı az takıpte ol
0 oy
5 Nisan 2022 (645 puan) cevapladı
2 gün sonra bi kere daha kana baktır, benim 3 gün gecikmeye 110du 2 gün sonra 470 olmuştu
0 oy
5 Nisan 2022 (1,602 puan) cevapladı
Yeni bir gebeliktir canim biraz daha bekle gözükür beyanda yukselir
0 oy
5 Nisan 2022 (691 puan) cevapladı
Geç döllenme olabilir . Zaten doktorunuz sizi yönlendirecektir
0 oy
5 Nisan 2022 (212 puan) cevapladı
Seni üzmek istemem ama benimde ilk gebeligimde adetim 7 gün geçmişti beta hcg 118 çıkmıştı doktor az bulmuştu. Sonradan kimyasal düşük yaşadım. İnşallah senin ki sağlıklıdır hayırlı haberlerini alirsin 
0 oy
5 Nisan 2022 (115 puan) cevapladı
Benim 1 gün gecikmede 1072 çıkmıştı herkeste değişebiliyor döllenme gününe bağlı 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 414 göst.
0 oy
1 cevap 289 göst.
0 oy
5 cevap 990 göst.
4 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deryasu (797 puan) sordu
0 oy
1 cevap 444 göst.
1 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde G.ll0 (854 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...