0 oy
324 göst.
4 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (626 puan) sordu
Cumartesi sezaryen oldum bandımi dün cikardik morarmış hep sezaryen li yer bu normalmi kizlar
Gebelik haftası Bitti

4 Cevap

0 oy
4 Nisan 2022 (122 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Morarir normal acimasi da olur ama dikis kısmın daha ugusuk.gbidir bnm öyleydi 
-Reklam-
0 oy
4 Nisan 2022 (626 puan) cevapladı
Bilen yokmuuuu kizlar cvp verinn bugünde dikiş yerinde sizi vr
0 oy
4 Nisan 2022 (1,282 puan) cevapladı
Enfeksiyon olablr doktora gtmenizde fayda var kuru tutun sürekli batikonla temizleyin acimasj normal
0 oy
4 Nisan 2022 (1,326 puan) cevapladı
Morarma olmaması gerekir doktorunuza görün derim kesik yerinde kızarıklık normal 

1,512,553 soru

24,670,717 cevap

367,237 kullanıcı

...