0 oy
534 göst.
14 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu

Selam kizlar artik 36+1 hamileyim camawirimi gunde 2 kez deiwtirmek mecburyetinde kaliyorum islaniyo on tarafi acaba suyum mu siziyo bilemiyorum ola bilirmi on tarafi islaniyo camawrmin afedersinz her gun oluyo ve son haftador fazla falza oluyo 2 kez deiwtirmeli oluyorum islan islak sanki terlemwm yapiwioyda vucudma acaba nedir bu? Su ola bilirmi boyle ola varmi?arada adet agrisi gibi agrilarimda oluyo gunde 2     3 defa yarin ultrasona gidiyim mi acaba 

3 Cevap

0 oy
14 Aralık 2018 (69 puan) cevapladı

Canım doğuma yaklaştığın için rahim genişliyordur normal yani ağrıların sık sık geliyorsa uzanınca geçmiyorsa bence o şekil doğumdur tabi bizler doktor değiliz yinede bir doktorunla görüş derim sağlıkla kucağına alırsın inşallah  

-Reklam-
0 oy
14 Aralık 2018 (237 puan) cevapladı

Normal degil bu durum bence git tabi bekleme sonradan pisman olma 

0 oy
14 Aralık 2018 (457 puan) cevapladı

Git CNm bnmde öyle gelyordu kayda almadim ve suyla beraber kanamam gelmsti çok ihmal etme eğer ki suyunsa siziyordur bu hem senin için hem bebek için iyi dgl enfeksiyon kapma riskinz çok yüksek 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,571 göst.
30 Kasım 2018 Doğum kategorisinde 123gsb (240 puan) sordu
0 oy
4 cevap 282 göst.
20 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Cihangir Davut Hamza (117 puan) sordu
0 oy
4 cevap 588 göst.

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...