0 oy
201 göst.
4 Nisan 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
11 haftalık gebeyim ve grip oldum baş ağrısı eklem ağrısı her türlü rahatsızlığın var nasıl bir tedavi yolu izleyebilirim takviye ne kullanabilirim aynı durumda olan veya geçirmiş arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum 
Gebelik haftası 11+2

2 Cevap

0 oy
4 Nisan 2022 (176 puan) cevapladı
Parol alabilirsin canim ihlamur nane limon bunari abartmamak sarti ile bol bol dinlenmek ve c vitamini baska da care yok maalesef ayni donemde bende grip gecirsim cok sorsu bol bol istirahat
-Reklam-
0 oy
4 Nisan 2022 (176 puan) cevapladı
Baş ağrısı ve eklem ağrıların varsa test yaptır covit olabilirsin. Covit olmuşsan doktorunla görüş sana gerekli ilaçları verecektir. Büyük ihtimalle sana oksavar kan sulandırıcı iğne verecek covit pıhtılaşma yapabilir bu da düşük sebebidir. Çok geçmiş olsun canım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 323 göst.
4 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mehhtappp (554 puan) sordu
0 oy
1 cevap 166 göst.
29 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mavisannesi (102 puan) sordu
0 oy
3 cevap 680 göst.
0 oy
9 cevap 635 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...