0 oy
428 göst.
14 Aralık 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (269 puan) sordu

Merhaba hanimlar,

Bebegimi üzerimde tasimak istiyorum fakat kanguru ile sling arasinda kararsizim. Kullanan varsa aranizda bilgi verebilir misiniz? 

Gebelik haftası 35+1

2 Cevap

0 oy
14 Aralık 2018 (206 puan) cevapladı

Ben kanguru kullandım çok rahattı yalnız ergonomik olmasına dikkat et ben o zaman bilmiyprdum normal almıştım ama ergonomik olan daha sağlıklı kalça çıkığını engelliyormuş

15 Aralık 2018 (269 puan) yorumladı
Hangi marka almistiniz acaba? Tavsiye edebileceğiniz var mi?
-Reklam-
0 oy
14 Aralık 2018 (702 puan) cevapladı

Dayimin eşi hem kanguru hem sling almisti. Kangurudan memnun kaldim sling kullanisli degil dedi. Kanguru bana daha emniyetli geliyyor sanki

15 Aralık 2018 (269 puan) yorumladı
Oyle mi sling daha sıkı sarıyor diye sanki daha guvenli algisi olusmus bende. Tekrar dusuniyim:)
15 Aralık 2018 (702 puan) yorumladı
Belki kisiye gorede degisebilir. Aklinizi fazla karistirmiyim :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,018 göst.
0 oy
4 cevap 496 göst.
0 oy
4 cevap 845 göst.
19 Haziran 2021 Doğum kategorisinde 0852 (401 puan) sordu
0 oy
7 cevap 641 göst.
28 Nisan 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Mzyyn0 (38 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,307 cevap

367,168 kullanıcı

...