0 oy
156 göst.
2 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (167 puan) sordu
Hanimlar iyi akşamlar 21.gun progesteron değerim 19 çıktı  2 gün sonra düşmüş mu diye tekrar batırdım 24.5 olmuş gebelik varsa mi yukselmeye devam eder 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 221 göst.
29 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamzeli bahar (3,111 puan) sordu
0 oy
4 cevap 392 göst.
9 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebruyilmazozen (5 puan) sordu
0 oy
0 cevap 148 göst.
25 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlksdk (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 268 göst.
8 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arsu (49 puan) sordu

1,512,395 soru

24,668,576 cevap

367,132 kullanıcı

...