0 oy
239 göst.
2 Nisan 2022 Doğum kategorisinde (143 puan) sordu
Kızlar 34+3 haftalık hamileyim 2 gündür sızıntı seklinde suyum gidiyo çamaşırıma bez tutuyorum bez ıslanıyo oturdugum yerden sızdığını hissediyorum ve beyaz akıntı da oluyo ama geneli şeffaf su gibi sizce doğum belirtisi mi doktor belirli günlerde oturduğu için doktora da gidemiyorum küçük yerde oturuyorum bulundugum yerde doktor haftanın 2 günü salı persembe oturuyo bu durumu yaşayıp da doğum yapan oldu mu
Gebelik haftası 34+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 403 göst.
24 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif321 (3 puan) sordu
0 oy
2 cevap 357 göst.
1 Ağustos 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde baharersan (6 puan) sordu
0 oy
3 cevap 737 göst.

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...