Normal canım benim de öyleydi. Bir su bardağı suya bir çay kaşığı karbonat koy. Ben bir yudum içince keserdi tabi daha sonraları gene başlıyor ama kesiyor.
Benimde genelde akşamları çok oluyor doktor rennie Duo
diye bı şurup yazdı onu içince çok rahatlıyorum 3 haftadır kullanıyorum doğuma kadar da kullanicam gibi görünüyor
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı