İlk başlarda gaz, hazımsızlık, hormonal değişimler vs oluyor, o nedenle şişiyor karın, sonra iniyor Gebelik göbeği değildi zaten oluşan o çıkıntı, merak etmeyin, normal
1,512,647 soru
24,671,781 cevap
367,293 kullanıcı