Merhaba, son 3 aydır adetim geciktiği için beta HCG testi yaptırdım. Beta HCG değeri 1.2 'den azdı. Ne anlama geliyor? Endişelenmem gereken herhangi bir risk veya hastalık var mı?
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı