0 oy
207 göst.
29 Mart 2022 Hamile Kalamama kategorisinde (522 puan) sordu
Aşılama nasil oluyor ? Ne zaman yapılıyor süreç nasil işliyor? Uzun sürüyor mu? Yaptıran arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? 

2 Cevap

0 oy
29 Mart 2022 (1,056 puan) cevapladı
Ben yaptırdım canım süreç kişiye göre belirlenir benimki iki ay sürdü rahim filmi bı kaç tedavi ve sonrasında adetten sonra başlanan yumurta büyütme  ilaçlari ve  çatlatma ignesiyle sonlanan tedavi ertesi günü idrara. Sıkışık gidip aşılama oluyorsunuz Dr sizi muayene etmeden belli bir tarih vermez asilamam 2 ay tüp bebeğimin ilki 4 ay ikincisi 15 gibi kısa sürede oldu tamamen Dr ve senin yapina bağlı umarım mutlu sonuçlar alırsın 
29 Mart 2022 (522 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım bilgi için
-Reklam-
0 oy
29 Mart 2022 (372 puan) cevapladı
Ben yaptırdım aşılama iki tane ikisi de başarısız oldu zaten aşılamada oran çok düşük normal ilişkiden bir farkı yok yani aşılamanın devlet iste şart koşuyor tüp bebege geçmek için polikistik over var tüp bebekle İlk denemede oldu aşılama larim başarısız oldu
29 Mart 2022 (522 puan) yorumladı
Teşekkürler canım, hayırlı olsun

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 767 göst.
8 Kasım 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Hryyldz (36 puan) sordu
0 oy
0 cevap 169 göst.
23 Eylül 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Altun. (61 puan) sordu
0 oy
0 cevap 98 göst.
0 oy
2 cevap 398 göst.
29 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sidarrr (166 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...