0 oy
247 göst.
29 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
Kızlar yardımcı olur musunuz? 16 haftalık hamileyim dün idrar testi verdim ve eritrosit değerim yüksek görünüyor bu ne anlama geliyor. 
Gebelik haftası 16

1 cevap

0 oy
29 Mart 2022 (445 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Enfeksiyonun var demek ki canim
3 Nisan 2022 (53 puan) yorumladı
Peki o ne oluyor bebeğe bir zararı var mıdır
3 Nisan 2022 (445 puan) yorumladı
İdrar yolu enfeksiyonu yani, doktorun antibiyotik vermedi mi ?
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 195 göst.
10 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sbnmkymk (46 puan) sordu
0 oy
0 cevap 150 göst.
13 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde lknzll (1,757 puan) sordu
0 oy
2 cevap 2,144 göst.

1,512,427 soru

24,668,944 cevap

367,154 kullanıcı

...