Bu saate ıhlamur içiyum bende 2
gündür aynı durumdayım bişey yapmazlar diye gitmedim Ben burda bekleyerek aydınlanım yapmazlar diye yurumlara okudum serum ve parol dışında işlem yapmazlar diye duydum çok geçmiş olsun
1,512,253 soru
24,666,826 cevap
367,042 kullanıcı