0 oy
336 göst.
28 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Merhaba kızlar düzenli alerji ilacı kullanan biriydim.Suan 17 haftalık gebeyim havalar ısındı. benim çok kötü boğaz ve burnum yanıyor başım zonkluyor.Nefes almakta zorlanıyorum.Bir yandan da şekerim yüksek çıktı iyice halim yok ve yapayanlızım kimsem yok.Ne yaparım nasıl geçer bir tavsiyeniz var mı.Hastaneye gidince hemen covit testi istiyor sonuç çıkana kadar ilaç yazamam diyorlar.Dun gece hiç uyumadım bugün de eşim işten gelmedi daha dermanım kalmadı ne tavsiye edersiniz.
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
28 Mart 2022 (1,112 puan) cevapladı
geçmiş olsun canım şekerin kaç çıkıyo? 
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2022 (392 puan) cevapladı
Şeker aç tok ne kadar çıkıyor canım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 372 göst.
6 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Melek8663 (359 puan) sordu
0 oy
0 cevap 149 göst.
0 oy
3 cevap 329 göst.
0 oy
5 cevap 663 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...