0 oy
243 göst.
27 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Dünden beri bebeğim oynamıyor normla mi bilmiyorum korkuyorum
Gebelik haftası 20+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
27 Mart 2022 (559 puan) cevapladı
Normaldir canım haftan daha erken bir de minicik daha.. Korkun olmasın kalbini ferah tut :) 
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2022 (463 puan) cevapladı
Bu haftalarda düzensizlik oluyor diye burada okumustum cnm ama benim ki 17. Haftadan itibaren her gun duzenli oynadi eger boyle her gun duzenli oynuyorsa bi dr a git icin rahat etsin 30. Haftada oyle bir gun oynamadi gittigimde dr um normal oldugunu hergun illa oynamaz demisti uyuyor olabilir dedi iyiydi bebek ama icim rahat etti en azindan :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 791 göst.
0 oy
13 cevap 914 göst.
0 oy
8 cevap 730 göst.
10 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gülbyz (119 puan) sordu

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...