0 oy
325 göst.
26 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (33 puan) sordu
Kızlar belimde cok agrı oluyo benim ikinci gebeligim kızımda boyle hemen baslamdi 7 aydan sonra basladi bunda hemen basladi bi kızım var bunun icinde diyorlar erkek belle vuruyor hic bilmiyorum haftam daha var cinsiyetini ogrenmeye belim neden boyle agırıyor bilen varsa yazın lutfen
Gebelik haftası 14.2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
27 Mart 2022 (27 puan) cevapladı
İlk doğumun sezeryan mi acaba. Aynı durumdayız şuan bende 14 haftadayım şimdiden bel ağrısı mahvetti beni
28 Mart 2022 (33 puan) yorumladı
Normal dogum canim
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2022 (27 puan) cevapladı
Bir de o erkek meselesi doğumda geçerli diye biliyorum kız çocuğunun sancısı kasıktan erkeğinki belden gelir diye. Oğlumda belden sancım olmuştu doğumda ağrı hep belden geldi. 
28 Mart 2022 (33 puan) yorumladı
Yok benim kızda hep belden geliyodu karnımda vuruyordu normal dogum benim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 516 göst.
0 oy
2 cevap 357 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.
7 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Sibelhiraberen (4 puan) sordu

1,512,743 soru

24,673,137 cevap

367,378 kullanıcı

...