Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı, sonraki ay biyokimyasal gebelik geçirdim korktum ve bir ay Yasmin kullandım ama eşim istemiyordu korunmamı o yüzden bıraktım sonraki ay da gebe olduğumu öğrendim şuan 12 haftalık olduk bile
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı