0 oy
168 göst.
25 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
Merhabalar ben de kansızlık çıktı da hamileleliğimin 4. Ayımdayım acaba normalmidir 
Gebelik haftası 16.hafta

2 Cevap

0 oy
25 Mart 2022 (445 puan) cevapladı
Kan ilacı kullanıyor musunuz?
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2022 (498 puan) cevapladı
Kaç çıktı kan değeriniz benimde hafif düşük kanım 10

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 233 göst.

1,512,676 soru

24,672,198 cevap

367,323 kullanıcı

...