0 oy
429 göst.
23 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (294 puan) sordu

Diyarbakırda ikamet eden tatli anneler:angel: .. Kızlar ben şuan 19 +3  haftalık hamileyim . Diğer her iki çocuğumdada genesise gittim ve doğum yaptim . Fatma tanılır hocaydi ikisininde doktoru . Ama fatma hanim bu sene ayrilmis oradan .. şuan Pinar tantekin hocaya gidiyorum . Pinar hocaya gidenler varmi acaba doğuma kadar olan sürecte doktor hasta iliskiniz nasildi ?? 

Gebelik haftası 19 +3

1 cevap

0 oy
23 Mart 2022 misafir cevapladı
Canım ben Özel Batı Hastanesi Melike hanıma gidiyorum ama buralarda Pınar hanımın ismini çok gördüm. Baya iyimiş öyle okumuştum. 
23 Mart 2022 (294 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım  biraz evhamlıyım doktor açısından . Şu sıralar okuduklarımdan dolayı her doktorun farklı görüş ve yaklaşımlarını görüyirum . Cevabın için teşekkürler ♡
23 Mart 2022 misafir yorumladı
Rica ederim ne demek canım :) bende biraz titiz ve seçiciyim bu konularda. Şuan için memnunum doktorumdan :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 627 göst.
0 oy
2 cevap 617 göst.
8 Kasım 2020 Doğum kategorisinde Dilber 000 (409 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,173 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...