0 oy
114 göst.
21 Mart 2022 Doğum kategorisinde (323 puan) sordu
Arkadaşlar bebeğim aceleci davrandı dün akşam 36 haftada doğdu çok şükür küveze felan alınmadı ama sezaryandan sonra çok kötü öksürük başladı dikişlerim olduğu için oksuremiyirum canımda çok acıyor ne yapabilirim bu öksürük nasıl geçer 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 205 göst.
17 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Güzel bebiş (67 puan) sordu
0 oy
1 cevap 157 göst.
19 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Demirkol07 (182 puan) sordu
0 oy
0 cevap 165 göst.
5 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pty46 (53 puan) sordu

1,512,684 soru

24,672,295 cevap

367,327 kullanıcı

...