Arkadaşlar ilk gebeliğim bu perşembe günü nst çekilmiştim doktor bişi demedi fazla pazartesi gel dedi sadece ama sancı gözüküyo mu
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı