0 oy
225 göst.
21 Mart 2022 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
Kızlar çok ağrım var uykudan uyandırdı yarım saattir geçmiyor ama ne bi su gelmesi nede nişan belirtisi var sadece ağrı hastaneye gitmek için erken mi gitsem suni sancı vermeleri den korkuyorum hiç istemiyorum sunuyu ne yapıyım sizce
Gebelik haftası 39+5

2 Cevap

0 oy
21 Mart 2022 (618 puan) cevapladı
Bnde kasiklarimin olduğu karnimin tam altında ağrı ile uyandm ve güçlü tuvalete gitme isteği gittm ama şuan da ağrım var sanki adet sancısı gibi olucak belim ağrıyor 38+4 
-Reklam-
0 oy
21 Mart 2022 (171 puan) cevapladı
Dayanilmicak bı agriysa yine de bı git canım belki açılma oluyodur belli olmuyomus su Nisan gelmeden acilmada olabiliyormuş 

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...