+1 oy
349 göst.
20 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu
Kızlar 3 gecedir regl agrısı gibi agrı oluyor dogumun habercisi mi ama sadece geceleri bir saat falan sonra geri gidiyor gündüzleri hiç bişey yok bide ben ne zman doguracam artık
Gebelik haftası 39+6

3 Cevap

0 oy
20 Mart 2022 (111 puan) cevapladı
Canım bende öyleyim bugün sabah nişanım geldi hayirlisi artık 

39+6
-Reklam-
0 oy
20 Mart 2022 (353 puan) cevapladı
Valla canm ben daha 31 haftalığım benimde adet ağrılarım var baya birde bacalarım ağırıyor benimde erken doğum riskim var böyle giderse çok bekleyemem gibi
0 oy
29 Mart 2022 (43 puan) cevapladı
Bebiş doğdu mu?

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 194 göst.
1 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hediye Gecir (1 puan) sordu
0 oy
3 cevap 444 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...