Evet adet sancısı gibi oluyor bebek yerleşiyor kesesi büyüyor çok normal o sancılar hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz ♥️♥️
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı