0 oy
278 göst.
18 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu
15+3 haftalık gebeyim sağ kasığımda ara ara sancı giriyor ağrı tahlilimde yassı epitel. Lökosit eritrosit bakteri yüksek çıktı doktor enfeksiyon kaynaklı bir ağrı olabileveğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı 
Gebelik haftası 15+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 317 göst.
0 oy
1 cevap 1,186 göst.
0 oy
4 cevap 251 göst.

1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...