0 oy
231 göst.
18 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (46 puan) sordu
Arkadaşlar 2.gebeligim. 39+5 gebeyim. Ancak bebeğim ne kanalda nede acilmam var üç kere alttan muane oldum bişey de olmadı. Doktorum rahmin arkada dedi. İlk bebeğimde de değildi 8 saat suni sancı sonrası kanala sokup normao doğum yapmıştım. Şimdi de pazartesi yatisim var tekrardan suni vericekler ve tekrardan kivranicam merak ettiğim rahmim arkada olduğu için mi standart bir gebelik geciremiyorum.
Gebelik haftası 39+5

1 cevap

0 oy
12 Kasım 2025 (912 puan) cevapladı

Merhaba, doğumunuz nasıl geçti? Benim de rahmim arkada ve ilk gebeliğim. Çok merak ettim

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 469 göst.
31 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kevser_rrrrr (719 puan) sordu
0 oy
1 cevap 281 göst.

1,512,336 soru

24,667,943 cevap

367,096 kullanıcı

...