0 oy
272 göst.
17 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (132 puan) sordu
Dubleks evi olan annisler dogumdan sonra nasıl yaptiniz fikirlerinizi alabilirmiyim aşağı yukarı inip çıkması konusunda kaç beşik kullandiniz
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 354 göst.
19 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nezzzakettt (768 puan) sordu
0 oy
6 cevap 662 göst.
0 oy
11 cevap 852 göst.
0 oy
22 cevap 1,525 göst.

1,512,788 soru

24,673,868 cevap

367,423 kullanıcı

...