Kızlar negenesis kullanan var mi aranizda. Bir de gyneferon hapini kacinci aya kadar kullandiniz
Regenesis mi demek istedin canım? 38.5 haftada gittiğimde doktor bırakabilirsin artik dedi. Ben elimdeki bırakın artik dedim o da sen bilirsin dedi. Devam ediyorum kullanmaya
gynoferon doguma kadar canm ve dogumdan sonra da kullanmakta fayda var
1,512,391 soru
24,668,515 cevap
367,127 kullanıcı