0 oy
235 göst.
14 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (785 puan) sordu
gyno lomexin kullanan oldu mu arkadaşlar enfeksiyonum var 27. Haftamdayim bu arada

1 cevap

0 oy
14 Mart 2022 (105 puan) cevapladı
Ben 14. Haftada kullanmaya başlamıştim kremini. Hala ara ara kullanıyorum mantar için.
14 Mart 2022 (785 puan) yorumladı
Anladım bu krem değil ama hap olarak verdi doktor işe yaradi mi peki
14 Mart 2022 (105 puan) yorumladı
Tabii. Kaşıntıyi gideriyor. Benim dış olduğu için. Eminim hapı daha etkilidir. Geçmiş olsun.
14 Mart 2022 (785 puan) yorumladı
Saolsun size de çok geçmiş olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,276 göst.
30 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde HabibeHK (186 puan) sordu

1,512,459 soru

24,669,452 cevap

367,172 kullanıcı

...